reklama

Pán premiér, ja nie som "pipi"

Náš pán premiér vyzerá ako slušný človek. Chodí pekne oblečený, skoro vždy oholený a pokiaľ nefára, tak aj pekne vyumývaný. Žiadne škandály zo súkromného života, žiadne opilstvo na verejnosti, žiadne vulgárne reči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Náš pán premiér vyzerá ako poriadna chlapina.
Vlasy nakrátko zastrihnuté, široké plecia, bruško ešte nevytŕča. Jeho pohyby sú pružné, vidno, že športuje. Veru, vedel by sa obrániť v tmavej uličke.
Náš pán premiér je asi aj veľmi múdry.
Vyštudoval právnickú fakultu, bol všelikde na študijných pobytoch a je dokonca kandidát vied (CSc). A za premiéra tiež nemôže ísť hocijaký somár!
Náš pán premiér je takisto veľmi rozhodný človek.
Jeho výraz v tvári je nekompromisný, oči žiaria, bradu má pekne hranatú. Podľa reči je hneď jasné, že on vie toho veľa a vie aj, ako to vyriešiť. Nie ako my!
Pán premiér má len jednu chybičku.
Snaží sa mi nahovoriť, že on sa o mňa postará, že vie všetko lepšie ako ja, že iba on jediný ma zachráni. A že tu bude naveky a nikdy inak!
Lenže ja nie som "pipi". Ja viem, že pán premiér raz odíde, bude si chodiť po svete, prednášať, ako sa to má robiť a dostávať všelijaké ceny. A kto sa potom o mňa postará, há?
Takže, pán premiér, nechajte si tie svoje múdre a rozhodné reči a nechajte ma na pokoji. Lebo ja tu musím ostať.

A aby to nevyzeralo, pán premiér, že vás nemám rád, tak vám venujem pesničku.
 

Jožo Mores

Jožo Mores

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všeličo ma zaujíma. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu