reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jožo Mores

Jožo Mores

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všeličo ma zaujíma. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Potrat plodu až do jeho 6. roku - návrh na legislatívnu iniciatívu

Jožo Mores

Potrat plodu až do jeho 6. roku - návrh na legislatívnu iniciatívu

Navrhujem zvýšiť vek potratu plodu až na 81 mesiacov, čiže do jeho 6. roku (9 mesiacov prenatálne obdobie + 72 mesiacov skušobné obdobie po narodení). Matka bude mať dostatok času zistiť, či zvládne výchovu dieťaťa, či táto náročná úloha na nej nezanechá negatívne psychické stopy.

  • 24. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 530x
  • 25
Keď vás naštvú politici

Jožo Mores

Keď vás naštvú politici

V poslednej dobe sledujem nepekný jav. V diskusiách sa nadávky na politikov obmedzujú iba na niekoľko výrazov začínajúcich väčšinou na K, P alebo J. Náš krásny jazyk akosi stráca na kvetnatosti a košatosti.

  • 13. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 587x
  • 4
Fico povedal: Kašlite na mňa, a má pravdu

Jožo Mores

Fico povedal: Kašlite na mňa, a má pravdu

Nerád prikladám pod kotol, v ktorom varia blogeri nášho predsedu, ale ten titulok na sme.sk ma vyprovokoval. Takúto krásnu vetu nemôžem nechať bez odozvy.

  • 27. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 071x
  • 3
Hrozí nám nástup fašizmu?

Jožo Mores

Hrozí nám nástup fašizmu?

Kniha Deana Koontza: Temná rieka srdca (Dark rivers of the heart) má inšpirovala k úvahám o vzťahu jednotlivca a štátu.Tu je definícia fašizmu podľa Wikipedie:

  • 4. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 334x
  • 15
Protestné strihanie "vlajky" EÚ

Jožo Mores

Protestné strihanie "vlajky" EÚ

V tomto našom malom štáte sa dejú čudné veci. Všetci vedia o špinavostiach, nepotrestané zločiny sú verejným tajomstvom, politici klamú, kadekto kradne, ale nič sa nedeje. Veselo sa ďalej rútime po šmykľavke do totálneho krachu.

  • 15. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 212x
  • 2
reklama
Ekonomický rast je modla

Jožo Mores

Ekonomický rast je modla

Prečo si  už konečne nepriznáme, že neustály ekonomický rast v súčasnej podobe je nereálny?

  • 12. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 016x
  • 23
Niekedy som v meste ako v tŕní

Jožo Mores

Niekedy som v meste ako v tŕní

Pri Terchovej je ešte pár osád v kopcoch, ktoré tvorí niekoľko domov, najčastejšie starých dreveníc, sú tam zlé prístupové cesty a krásne ticho. Žije tam aj starší pán Gustík. Je to kamarát z detstva mojej mamy a tak pri jednej z návštev našich príbuzných v Terchovej sme sa spolu s mamou rozhodli navštíviť aj jeho. Tento pán Gustík je inak slávna osoba - jeden bulvárny časopis s ním robil veľký rozhovor a chodia ho navštevovať aj všelijakí páni až hen z Nemecka. Tak to hovorí on.

  • 19. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 636x
  • 1
Zoberiem bager a tresk

Jožo Mores

Zoberiem bager a tresk

Naša rodina vlastní v Žiline starý dom s malou záhradou. Keď bývalé zastupiteľstvo zaviedlo v Žiline platené parkovanie, tak sa to dotklo aj nás. Keďže v dome mám sídlo firmy,  bol som aj ja nútený platiť nemalé peniaze za parkovanie. Preto sme sa s bratmi rozhodli, že časť záhrady prerobíme na malé parkovisko. Bolo len treba upraviť starý plot - vložiť tam bránu. Plný optimizmu s vidinou ušetrených peňazí som sa vybral na mestský úrad, že túto drobnú stavbu oznámim.

  • 18. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 843x
  • 4
25.2.1948 - Dovidenia v pekle

Jožo Mores

25.2.1948 - Dovidenia v pekle

25. február 1948. V tento deň sa zavŕšila národná tragédia Slovákov a Čechov. Napriek absurdnostiam, ktoré tvrdí komunistická strana na Slovensku, začalo sa obdobie útlaku, z ktorého sme sa dodnes nespamätali.

  • 25. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 090x
  • 8
Idaho je suché a voňavé

Jožo Mores

Idaho je suché a voňavé

Idaho je štrnástym štátom USA podľa rozlohy. Je 4-krát väčšie ako Slovensko, ale žije tam iba 1,2 milióna obyvateľov. V tomto štáte je mininum priemyselných podnikov, väčšinou sa ťaží a spracúva drevo, obyvateľstvo žije prevažne z poľnohospodárstva a z cestovného ruchu.

  • 21. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 898x
  • 24
reklama
Stúpil som do... strany

Jožo Mores

Stúpil som do... strany

Bola tu (možno aj je?) taká strana, vlastne stranička. Povedala si, že zmení Slovensko, že všetko vyrieši a bude lepšie. A na uskutočnenie tohto krásneho, liberálno - vlasteneckého sna potrebovala mňa.

  • 20. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 768x
  • 0
Naša škola (slohová práca)

Jožo Mores

Naša škola (slohová práca)

Naša škola je dosť veľká a pekná. Chodia tu decká z celého sídliska, máme telocvičňu, jedáleň, tri počítačové učebne, niekoľko ďalších odborných učební a menšie ihrisko. Učitelia sú dobrí a pani riaditeľka veselá.

  • 19. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 740x
  • 4
Už je 21.storočie?

Jožo Mores

Už je 21.storočie?

Moja firma vydala v minulom roku (2007) jednu odbornú publikáciu. Takže som spolumajiteľom vydavateľstva. Je možné, že najmenšieho na Slovensku, ale predsa.

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 763x
  • 1
Prečo sa holím každý deň

Jožo Mores

Prečo sa holím každý deň

Som tvor spoločenský. Rád chodím pomedzi ľudí a obzerám si ich tváre a postavy. Vidím starých, mladých, pekných aj inak zaujímavých, niektorí sa smejú, väčšina sa mračí, ponáhľajú sa, aj neponáhľajú - je to kaleidoskop, ktorý ma nikdy neomrzí.

  • 19. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 230x
  • 13
Sprisahanie

Jožo Mores

Sprisahanie

Nesledoval vás nikto? Naozaj? Tak poďme sem do kúta, tu je menej svetla. Nie, nič mi neobjednávajte, stačí mi táto káva. Takže poďme k veci. Dnes som vám volal. Z búdky, samozrejme. Je to veľká špinavá hra a sú v tom namočení všetci. Bojím sa, že ma dostanú. Viete, oni to nenechajú len tak, oni majú ľudí všade.

  • 16. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 748x
  • 2
reklama
Som iba občan

Jožo Mores

Som iba občan

Som Žilinčan. Táto krátka veta ešte pred nejakým časom vyvolávala úsmev a škodoradostné poštuchávanie: Ááá, ty si zo Slotova? Ty sa ale máš!

  • 29. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 995x
  • 5
Mám pre vás fantastickú ponuku

Jožo Mores

Mám pre vás fantastickú ponuku

Sedím v práci a pokúšam sa prebojovať hŕbou všelijakej korešpondencie. Vtom zazvoní telefón. Zdvihnem slúchadlo, z ktorého sa ozve bodrý hlas: Dobrý deň, môžem hovoriť s pánom majiteľom? To som ja - Jozef Mores. (Veru, som majiteľ, riaditeľ, fakturant aj skladník v jednej osobe.)

  • 23. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 524x
  • 10
Bohatstvo?

Jožo Mores

Bohatstvo?

Jeden môj známy po návrate z dovolenky v Saint-Tropez vo Francúzsku s obdivom prehlásil: Tie domy, tie lode! Tam vidíš bohatstvo!

  • 22. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 868x
  • 2
O človiečikovi

Jožo Mores

O človiečikovi

Bol raz jeden človiečik. Narodil sa, žil aj zomrel. Tak, ako veľa iných človiečikov pred ním a mnoho ďalších po ňom. Medzitým ako sa prvýkrát nadýchol a ako poslednýkrát pozrel na tento svet sa stalo veľa.

  • 17. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 997x
  • 1
Na komunistickom mítingu

Jožo Mores

Na komunistickom mítingu

Čas pred minulými voľbami. Schádzam po Farských schodoch, nižšie na Hlinkovom námestí je množstvo ľudí. Vtom zbadám väčšiu skupinku, ktorá postáva okolo malého pódia. Á, stranícky míting! Ktože to je, ľavica či pravica?

  • 14. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 229x
  • 42
reklama
SkryťZatvoriť reklamu