reklama

Protestné strihanie "vlajky" EÚ

V tomto našom malom štáte sa dejú čudné veci. Všetci vedia o špinavostiach, nepotrestané zločiny sú verejným tajomstvom, politici klamú, kadekto kradne, ale nič sa nedeje. Veselo sa ďalej rútime po šmykľavke do totálneho krachu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Miera aj mojej vlastnej otupenosti bola prekročená prípadom Dobrovodský. Najmä víkendový zásah polície proti páličom "vlajky" EÚ bol šokujúci. Nemenej prekvapivé bolo rýchle jednanie súdu. Všetko nasvedčuje tomu, že štát sa pokúša zastrašovaním obmedziť slobodu prejavu zaručenú ústavou (z tej sa mimochodom pomaly, ale isto stáva zdrap papiera).
Preto som sa rozhodol zorganizovať svoj vlastný miniprotest - protestné a demonštratívne strihanie "vlajky" EÚ. Tento symbol EÚ som si vybral preto, lebo jednak úzko súvisí s víkendovými udalosťami a tiež preto, lebo chcem protestovať, a nie páchať trestné činy. Inak by som sa zaradil po boku tých, ktorí si už dávno z našich zákonov spravili trhací kalendár.
Akcia sa uskutoční v piatok 16.11.2012, o 19:30 hod, na Hlinkovom námestí v Žiline.
Ak chcete, pripojte sa, tu ja stránka na facebooku: http://www.facebook.com/events/444045658976855.

,,Nikto nie je ostrovom samým pre seba, každý je kusom pevniny, kusom súše, a ak more odmyje hrudu, Európa sa zmenší, akoby sa stratil výbežok zeme, alebo sídlo tvojich priateľov, či tvoje vlastné, smrť každého človeka umenší mňa, lebo ja som súčasťou človečenstva: a preto sa nikdy nepýtaj komu zvonia do hrobu, zvonia Tebe.“ (Hemingway)

Jožo Mores

Jožo Mores

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všeličo ma zaujíma. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu